underbart

iförrgår kom jag och mina vänner hem från en jättebra vecka på världens bästa ställe ?
det har verkligen gått asbra för mig och merrie hela veckan, stjärnponny!
har även haft världens bästa ridlärare madde och lärt känna härliga folk :)
saknar det redan och vill tillbaka .. man mår så jävla bra där!
iförrgår kom jag och mina vänner hem från en jättebra vecka på världens bästa ställe
det har verkligen gått asbra för mig och merrie hela veckan, stjärnponny!
har även haft världens bästa ridlärare madde och lärt känna härliga folk :)
saknar det redan och vill tillbaka .. man mår så jävla bra där!
för mig är du världens finaste ponny ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Bästa ökne,bästa vi och bästa ni! <3

2011-07-18 @ 19:34:23
URL: http://www.johannaakarlsson.devote.se
Postat av: Evelina

Supper fina ni är tsm ! :D

Har också vart där vilken vecka var du där ?:)

2011-07-22 @ 21:44:21
URL: http://evemey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0