älskade norf

igår var jag med brudarna på veronica maggio, var inte där så länge
så vi hängde runt i stan lite tills vi åkte hem. inatt sov johanna här och det
gör hon även hela helgen för är hemma själv med mina syskon och då ska
jag ta hand om min lille hund. idag har vi varit i stallet och hjälpt till att måla
har saknat stallet så var kul att gå dit och kolla hur det såg ut osv
resten utav dagen har jag och johanna varit hemma hos mig och chillat
kanske går ut om en stund och träffar några, får se!
thereza var ju och provred hästar på öknehult när vi var där och hon
bestämde sig för finaste lotara, överlycklig ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Älskar dig mitt hjärta! <3

2011-07-23 @ 19:52:33
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0