tillbaka i skolan -.-

orkade inte blogga igår men jag var iallafall i stallet
på årsmöte. är med i nus nu med :) kunde dock inte
sova inatt så kolla på massa andraavenyn avsnitt så
blev inte så mycke sömn asss. men gick till skolan och
träffa alla härliga people. efter skolan drog jag till stan med
sara och mane. när sara drog hem åkte jag och mane
till gårn och typ chilla lite. bästa ni <3 vid 9 drog jag hem
och typ duscha och nu sitter jag här. har varit astrött typ
hela dagen men nu är jag aspigg så vetifan hur det går
med att sova inatt, hih. måste egentligen plugga -.-
men jag orkar inte!
om 16 dagar åker jag till gran canaria
längtar så jävla mycke! när jag kommer hem
är det typ bara en vecka kvar till påsklov :D

Kommentarer
Postat av: johanna

lämna mig inte..

2011-02-28 @ 23:33:08
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0