massor att visa er ..

var ju på ett slott med familjen över helgen så har massor med bilder att visa er
där var det jättemysigt fast vädret var inte sådär jättebra, förutom lördag.
när jag kom hem träffade jag olivia och hon sov även här
framåt kvällen gick vi ut och träffade johanna och ksenia
i måndags åkte vi till stallet vid åtta, blev en skrittur på en ny häst gravirs
och en uteritt på min älskling. sen åkte vi till stan och träffa några saknade vänner
johanna sov här och idag åkte vi till stallet vid nio, uteritt på alanya och ello ♥
ikväll har jag johanna olivia och fanny varit hos fanny och chillat galet
imorgon blir det stallet vid nio och sedan sover jag hos johanna med henne och fanny.
kommer några inlägg med lite olika bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0