liseberg . (L)

inte bloggat på hela helgen men har inte haft tid.
efter skolan i fredags blev de sara och johanna ..
på kvällen träffa jag & johanna fanny och stephanie sen
linus albin och sebbe :) va ute ett tag , & de va aaaPkallt!
sen sov johanna här. i lördags åkte vi till liseberg , halv 9
gick bussen och gick där hela dagen :D de va aaaskul & jag
älskar kanonen (L) ooh min nya vän är myyysig <3 på vägen
hem var de 125842 - i bussen och jag frös ihjäl ;| men den som
körde satt ju inte på värme ;o & kärringstop fick vi också , nästa
gång köör vi på en gubbe! men iaf var astrött så sov en del
i bussen .. sen sov ja hos johanna & chilldag till max idag! seeegt.
stephanie och fanny va med en stund också :) redan skola imorgon -.
orkar inte men måste ju! liseberg pics kommer .. pussssssssen



kanonen i mitt ♥






Kommentarer
Postat av: fanny

snor några bilder här med ;) <3

2010-09-06 @ 17:58:47
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/
Postat av: johannnaaaaa

bässchta liseberg!!!! <3

2010-09-06 @ 18:18:22
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0