hela helgen ..

torsdag ; som jag skrev var jag stallvärd ist för hg & sen sov jag hos olivia med fanny<3
myskväll men var skapligt död vid halv 6 på morgonen -.

fredag ; skolan 8.20-14.15 , efter skolan typ duscha jag , fixa mig & packa sen drog jag till johanna
med fanny , när olivia kom så blev det grillning oh käk. asgott! sen åkte vi till tivolit , åkte xtreme och
brakedance. efter xtreme hade jag aaasont i halsen , skrek som en dåre! sen hem till johanna
och vi hade riktigt roligt , dansa oh dunka massa musik :) resten berättar jag inte! vid 1-2 somna vi.

lördag ; stephanie fanny och olivia vakna jobbigt tidigt så gick ju knappast oh sova men gick
upp vid halv 10 typ . sen fixa vi oss , åkte till majtåget med johanna och olivia . sedan vidare
 hem till mig , olivia åkte hem någon gång och efter det så gick jag&johanna till stallet för hon
skulle rida långritt oh då gjorde jag massa i stallet sen när hon kom tillbaka gick vi hem oh
fixa oss sen till tivolit , till en början var det jag johanna och my sen när vi skulle åka xtreme så
mötte vi linus albin och markus så åkte med dom och ännu en gång skrek jag tills halsen dog! sen
så träffa vi sebbe så va med han med oh ja åkte batman med han med , till en början var jag asrädd
medans alla andra garva åt mig nedanför , trodde den var asläskig och de men när ja åkte den var
den ju kul .. faktiskt riktigt kul! även fast det var konstigt att sitta upponer xd han fick ju upp mig iaf :)
sen kom nån matte oh hans kompis , hah skönt garv xd kvällen var iaf asbra (y' sen sov johanna hos
mig oh helvete vad varmt , äckligt!

söndag ; vi vakna vid 7 oh så fixa vi oss , tävlingkläder på & sedan vidare till stallet ,
skulle tävlat tolli men hon var ofräsch så tävla nasse ist , 80 cm 0+8 fel , 2 pet i omhoppningen ..
vann min klass så är nöjd :) gick sedan hem med stephanie och johanna men dom åkte inte
långt efter så satt ett par timmar och gjorde ingeting ..
men sen så träffa jag my linus sebbe albin & joel så var med dom vid ip oh de va kul ;D

idag ; skolan 8.20 - 15.00 . chill dag med braiga vännor! efter skolan blev de stallet typ dirr och red
först silver men jag oh lina bytte så red indy , silver var stark och jobbig . indy var inte heller på humör
så gick inte så bra men det får duga! sen jag kom hem har jag käkat , duschat , suttit här & ser
nu på tv. imorgon vet jag inte vad som händer , om ingen vill träffas så hänkar jag mamma till stallet.

bästa helgen på länge , har inte haft tid för data oh bloggen så det är därför bloggningen
har varit dålig , tack för helgen vänner loveeeer!♥



fredagens outfit ;
skinnjacka halens
marilyn monroe tröja hm
olivias
jenasshorts
tights hm

Kommentarer
Postat av: johanna

loveuuuuuuuuuuuuuuuu <3<3<3<3<33<3

2010-05-03 @ 20:48:48
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: myolivia *

älskar dig :D<33333333

2010-05-03 @ 22:35:31
URL: http://myoliviaa.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Klart du ska med mig till stallet gumman, klarar mig inte utan dig du vet <3

2010-05-04 @ 10:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0