DM !

sov ju somsagt i stallet inatt & de va mys :) fixa nasse + städa
stallet igår .. käka mc & sen så åkte vi oh köpte mcglass vid 9 på
kvällen , mimmi xd imorse vakna vi 7 .. tydligen hade jag pratat i
sömnen igen ;d sen bytte vi om oh de , vid 9 var första start .
fotta & kolla mest tills det var jag . anna red först och för henne gick
det ganska bra (y' sen tog jag han och red fram han .. stark & pigg
på hinder men hoppa fint :) sen var jag näst sist och det gick jätte bra (y'
0+0 fel och 46.5 i stilpoäng , var väldigt stark! kom på 3;e plats :) och
i ärevarvet var han ännu mer stark! ena sekunden skulle han upp med
huvudet andra sekunden ner xd tjejen som var efter mig krascha i hindret
och fick åka amblunas :| läskigt! hoppas det gick bra <3 bjuder på lite
bilder på mig & nasse . pussssssssssssssssssen.








duktiga ponnny! ♥ men skit i mina 7kt snygga miner på de flesta kort!

Kommentarer
Postat av: johanna

duktigt pulllllllan! :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-05-16 @ 21:52:20
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: johanna

farsan där bak men står o kollar inponerat :D .. hur fan gör hon dedär så bra?

2010-05-16 @ 21:53:22
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Mammi är sååå stolt över dig gumman <3

2010-05-17 @ 15:53:10
Postat av: linda

Så jäkla kul. Synd att jag inte kunde komma o kolla på dej, din mamma o jag prata faktiskt om det <33

2010-05-23 @ 10:19:38
URL: http://lindafredriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0