stall stall stall & meeeer stall , lovley <3

inte så pepp på & blogga nu men kan få lite kort
om dagen , vakna hos stephanie , gårkvällen var myys !
sprang skapligt stressad till spånkan - stallet & stallvärd -
smörja & fixa lite - köra med emma som är så jädra skön -
fixa lite med nisssepung - ett varv i hagen med ett par gummisar
storlek 44 , lerigt oh skit - en dag i stallet , så ska det va ! lovley
nooorf <3 nu är jag med johanna hjärtat , inte gjort så mycke
dirrr men vi kör barra . stallet halv 8 imorgon aaaaaskul -. !
idag bjuder jag bara på en bild från igår för ja orkar inte , ska
göra en video åt johanna , kanonkuuuul ! pusssssen


stephanie min vän jag älskar dig . <3


Kommentarer
Postat av: stephanie

jag älskar dig mest ! <3<3<3<3<3<3

2010-03-28 @ 13:32:15
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0