någonting är fel , jag hittar inte vägen ut ..

tjaaaa ! måndag idag och innebar skolan -. måndagar är faktiskt
rätt chill för vi har bara so livskunskap idrott och media :) men ändå
dagen är enda till 15.00 , inte okej ! efter skolan gick ja hem oh käka
sen skjutsa pappa mig till stallet , red blessan och det gick jättebra (y'
förutom att hon var otroligt springig och hade svårt för lite saker vi
jobba med . efter ridningen så var ja kvar oh vänta på papi som kom oh
hämta mig oh sen ja kom hem har ja duschat , sett på tv , suttit här & nu
har ja en så sjukt skön seriös & rolig konversion med minjohanna ;D hah .
vi har humor ! imorgon vet jag inte riktigt vad som händer mer än skola men
det är väl sånt som märks ;) nu kommer lite försenade bilder så njuut . pussssen


dagens outfit ;
vitt baslinne h&m
marilyn monroe linne h&m
svarta sammettights bikbok
armband thailand


bild 1 : fjooonkan :)
bild 2 : jag&godis , gullenos <3
bild 3: jag & angel :)

bild 1 : jag , kalle & armani :)
bild 2 : jag&världens bästa kalle <3
bild 3 : champagne :)

bild 1 : sara (:
bild 2 : jumjum i fartet ;d eller inte på bilden .
bild 3 : läskiga kossor som bara muade ;o

fick tyvär inte bild på alla men ni får nöja er med dom här :)
har även fler bilder men orkar inte mer för nu ska jag sova
så godnaaatt påer . !

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah bästa humorn! ;D <3<3<3<3<3

2010-03-02 @ 21:44:18
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0