mer bloggande & mer johannii <3

tjaaaaao ! lite dåligt bloggande från min sida men har
inte haft någon tid ! ingen alls faktiskt . gårdagen var rolig ,
lite suuurt bara ! somna ganska tidigt eftersom vi skulle upp tidigt
& idag har dagen som vanligt en lördag spenderats i stallet :') lovley
stall <3 stallvärd&teori . sedan ut till fölisarna och känns som det
också kan skrivas som vanligt . borsta dom litte eller ja bosse och
kalle . dom är för bra (y' sedan lite lek med wiliam , jag sparkcykel'n ,
johanna minicykeln & wiliam traktorn , han är härlig ! innan vi skulle
in till anneli fick foppa något ryck och bet mig , hårt som fan &
ja blevlivrädd ;o skrek lite hah . har inte lika ont nu iaf som tur var . kommer
lite bilder från det sedan . men vi lekte ännu mer med wiliam inne oh
sen kom papi oh hämta oss , åkte till mig & packa . johanniis mami kom
oh vi åkte hit , en varsin data med dunkade musik , har något sjukt spring
i benen men johanna vill inte ut oh springa ;( ! fårse om vi hittar på något intressant
senare sen annars sitter vi nog här ikväll , imorgon är det hoppträning på älskling
och hoppas det går kanon ! det tror jag eftersom ello är bääääst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0