masssor bilder !

i stallet borsta jag älskling & tog hand om henne <3 johanna och jag hade lite
cpee i paddoken - vi fota lite på rampen - överfullt med vatten & mys ! en glass
från donken blev det också , även när jag kom hem hade jag en glass från halvars :)
nu kommer massa bilder , lite blandat från igår & idag ! imorgon vet jag ännu inget spec
jag ska göra , kanske fixar en ny header om jag har tid . snart blire duschen, kankse
kommer ett eller två inlägg senare  pusssssen .




sara och mane <3


som vanligt lite pics på hunden :)<3

dagens outfit ;
svart baslinne cubus
grå tröja med hål i thailand
tights thailand
klocka och armband + glassingar thailand
vita converse hah thailand
 
schteeek med glassingar på ! :D


hitta nått på vägen när jag var ute med hunden :)



bästavänner jag älskar mest , + tiffany <3


Kommentarer
Postat av: johanna

älskar er! <3<3<3<3<3<3<33<3

2010-03-30 @ 22:03:49
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0