jag vill visa dig .. en sak som ingen annan vet .

tjaoo ! :D jag&johanna vakna hos henne vid kvart i 7
& var skapligt trötta -. men iaf vi fixa oss litte och gick till
hennes skola :) gjorde inte så mke där dirr , satt mest oh
kolla när dom jobba ;d menmen sålänge jag är med dom är
inget tråkigt ! efter dom slutat gick vi hem till johanna , käka
litte oh så . mamma kom vid 5 & sen dess har jag mest suttit
här . måste plugga so , har ett jädra so-prov imorgon !! min
skola består av , 78 prov i veckan - prov varje vecka -
läxa varje vecka .
& det suuuuger ! vi har verkligen prov minst
en gång i veckan, det är såå jobbigt . ska lära mig 22 frågor oh
så läsa en text ett par gånger på 35 sidor , kuuuul? neej . men först
ska jag bjuda på ett par bilder , och ni får inte glömma andraavenyn
klockan 9 på ettan , det är viktigt ! ha ett bra liv pusssssen .




älskarer<3 ni är dom bästa för mig ..


dagens outfit ;
vitt baslinne h&m
vitt blommigt linne bikbok
svarta sammettights bikbok
johannas guldiga/svarta tröja monki
armband&klocka thailand och lite överallt

i matsalen , bjuder på bilden ;)

glömnde visa detta när ja visa upp allt från ullared :)
det är väskan med nitar på & en bikini överdel .


Kommentarer
Postat av: johanna

snygga vi är! <3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-17 @ 22:55:52
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: stephanie

ni och fanny är mina allrabästa !

ni är allt ! <3<3<3<3<3<3<3<33<

2010-03-18 @ 20:08:05
URL: http://stephanienayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0