äntligen helg !

äntligen fredag ! :D så fort veckorna går , snart är det ju lov igen :D
skööönt. skolan 8.20 - 14.15 . chill dag och efter skolan blev de stallet .
red ju för stallvärd&de blev blessan , känns som om jag rider henne jämnt xd
men ja gillar't , det gick ganska bra dock lite springig men det är hon alltid !
älskaa solen&vädret ! man blir så jädra glad av att bara gå ut , så ska det va ;)
sen cykla jag hem och satte mig här. ikväll ska ja se lite AA avsnitt och hannah
montana the movie :) imorgon blire stallet halv 8 och hjälpa anna & även
vara stallvärd . sedan blire kanske oh sova hos johannaii med olivia<3 och
nu kommer lite försenade bilder . hörs senare pussssen




jag&johanna i onsdags :) hah majsen som typ låg ute mitt i allt xd

ute i solen med buster<3


jag&johanna på maxi förra helgen :)


jag&blessan idag :) puss på blesssiii <3

Kommentarer
Postat av: johanna

loveu <3<3<3<3<3<33<<33<

2010-03-12 @ 21:13:40
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0