chillllgrilll!

stallet förut & blev en del kortspel med natta ;d sen hämta
de sista till ökne :) hem & chilla lite sen ut mä grabbsen ..
kom nyss hem och nu sitter vi här , imorgon måste vi åka oh
simma inför gotland -. måste ju se så vi kan simma .. kuuuul!
el inte & verkligen inte kul eftersom vi måste simma på himpa ;|
euuuuwh liksom! men jaja en gång gör väl inge ;d kanske blir
mårn efter de och senare på kvällen får vi se vad som händer .
johanna sover iaf här då med antagligen .. pusssssssssssssssen



lycka ♥ älskarer tjejer + olivia <3


Kommentarer
Postat av: johanna

sv ; kan ju inte annat än o säga desamma ;o



loveu all <33333

2010-06-23 @ 00:39:39
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :) skulle du vilja hjälpa mig att välja skal till min ipod touch? Kolla i min blogg vilka skal jag ska välja mellan :D

jättetacksam om du hjälper mig :D

Kram linda

2010-06-23 @ 01:35:12
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0