nyår&hela faderullan :D

tjaaa ! idag är det förstajanuaritvåtusentio (: det känns inte
som ett nytt år för 2009 gick sjuuukt fort ;o igår då , nyår
firades med östergötland bästa brudar ;d hah . vi hade
jätteroligt och massa myys . <3 kan lätt göra om det nästa
år :D till en början åt vi jättegod mat , sedan lite glass &
lite charader :) vi hann även med oh locka håret . vid 23.40
gick vi ut och ladda med pommac & smällning . eller dom smällde
iaf , äe livrädd ;o & tjejer förlåt om ja förstörde för er där ute ..
sen gick vi in oh typ lina&jag börja städa? xd hah . vi somna väl
runt 3 halv 4 . & idag vakna vi femihalvtolv . såg lite
på tv oh de . linas pappa kom vid 2 och jag följde med henne hem .
blev lite data & fika . sen åkte jag buss+spårvagn hem och sen
dess har ja suttit här . tack för igår&de brudar ... <3
nu kommer en bunt med bilder så njuut barrra ! ;) pusssen .














hah där skrev vi massa (: & alla pussa nån på kinden , de blev lina för mig :D

det var allt jag hade & bjuda på . jag hade en underbar kväll/natt med mina
bästavänner .. älskaer massor tjejer <3


Kommentarer
Postat av: johannnaaaaaaaaaa

uuuunderbart <3

2010-01-01 @ 22:45:58
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: lina :)

BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! <3333

2010-01-02 @ 23:24:15
URL: http://llinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0