kaaaallt!

en aniiing kallt ute! det va 17- minus imorse , deesjukt! kommer dö
om det blir kallare .. var inte i skolan idag , förkyld och ont i halsen.
men ska till skolan imorgon , :) igår red jag även fast halsen inte mådde
bra , red billy och det gick jätte bra (y) idag då , johanna kom ett tag innan
vi gick till stallet , och vi typ dog när vi gick dit. seriöst snart åker jag
utomlands och är där tills vintern är borta! men iaf de blev ingen ridning idag
eftersom det var så kallt , hade teori .. dubbelteori tillomed. efter stallet åkte
jag till maxi och köpte ny jacka , vantar och halsduk .. bästamamma&pappa!
ointressanta inlägg jag gör nu för tiden , men orka bry mig. pusssssssssssss


pulkaåk med fanny och olivia i förrgår :)

älskling.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

<3

2010-12-02 @ 13:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0