14 idag :)

fyller år idag :D tack alla som grattat! och i present fick jag :
en ridhjälm
en parfym
ett presentkort , gina tricot.
godis & så ett kort med pengar i utav syster :)

jättenöjd är jag :D


en sån fast en marinblå :)


dagen har iallafall vart jättebra! efter skolan gick jag till
stallet , hoppa ello idag igen .. gjorde det även igår :) först
så ville jag hellre hoppa någonannan för ja red ju henne igår
men sen när vi kom igång gick det jättebra och hon var fin!
min fiiinaste <3 sen nu ikväll har vi firat mig lite ohså har
jag suttit & duschat. bjuder på en chokladbiiild :D pussssssss


Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

Oh så roligt :-D Luktar den där parfymen gott? :)

2010-12-09 @ 12:43:40
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar ja det ä rdet verkligen .-D

2010-12-09 @ 18:51:14
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0