min söndag spenderades med johanna <3

vakna strax innan 10 och satt här ett tag , vid 1 mötte jag johanna vid halvars
& blev en brownie med vit chokladtopping , & jag vet att det är 2;a gången denna
vecka med johanna ville så gärna .. sedan titta lite på stan & spånkan hem till
johanna . var där till 7 oh sen dess har jag tränat med hunden , städat mitt rum -. &
sitter här nu . helgen har gått aaaasfort så redan skolan imorgon , intee bra eftersom
jag behöver mer ledigt ! menmen bara oh kämpa på . imorgon efter skolan blire
ju stallet oh rida , hoppas på ello eller någon annan . INTE TOLLI! kommer lite cpe
bilder på mig & johanna så kommentera .. pussssssssssen









Kommentarer
Postat av: johanna

cp barn är viiiiiiiiiiii! :D <3<3<3<3<3

2010-04-18 @ 21:52:39
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0