lucia . norf i mitt <3 loooove .

rubriken säger det mesta <3 loooove norf ! jag
vakna typ 9 el nått & johanna vakna lite då&då ;d
blev frulle för mig , kortspel och så fixa vi oss sen
åkte vi till citygross oh köpte lucialinne och sen stallet.
hade luciaträning oh de gick bra (y' sen till willys ,
oh sen så gjorde ja massa . vid 4 kom alla typ oh då börja
stressen xd fixa massa oh de , massa myyys och love
på norf + luciashow <3<3 pippinummret gick bra oh
luciatåget gick bra (y' pappa + mamma vann massa fint , hih .

nån tog mina vantar ;ss blir arg för mina grejjer försvinner jämt

så den som tog dom geee tillbaka dom !! åkte hem strax efter

showen oh så . blev duschen oh sitta här :) men vi höörs , pusseN

btw , dt kommer bilder imorgon trorja .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0