my dayy :)

skolan 8.20-15.00 .. har börjat med ute idrott -. sen hem
& åkte till stallet vid halv 5 , red elloälskling & det gick inte
bra .. springig stark & ville inte sammarbeta alls ;/ men min
bästa iaf <3 & sen jag kom hem har jag suttit här , käkat &
ser nu på tv :) imorgon kommer johanna och sover här , alltid
lika bäst! men måste plugga sönder till tyskaprov -. har ju det
på onsdag + att jag har prov på grönt kort med , myckee! bjuder
på dagens outfit pusssssssssssssen .


vitt & svart baslinne cubus
leopard cykelbyxor gina
tunna tights hm
armband lindex & kappahl

Kommentarer
Postat av: johanna

yäääääääääää, loveu <3

2010-05-10 @ 21:28:11
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0