alldeles för dåligt väder idag !

jaa alldeles för dåligt väder idag ! regnat & vart
sjukt tråkigt oh vara ute . meeen som tur var har man
ju stallet som glädjer än :D . åkte till stallet med mami
& hon red silver . stephanie min vän gjorde min dag super ,
lovleyfriend ! <3 skjutsa hem stephanie och sen åkte hem ,
har käkat&suttit här :) imorgon blire monette med stephanie .
idag kommer gårdagens bilder och nåra mer så njuuut . pusssen


bild 1 ; mina händer dränkta i målarfärg ;d
bild 2 ; mina&saras händer kolsvarta , hah ibland måste vi med få leka !

& så ville jag bara skriva hur mycke jag älskar mina vänner<3
världens bästa och nu var det allt för länge sen vi träffades , allihopa !
så ja tycker vi ska bestämma något snart :) tjesf <3<3<3<3

ooh så världens bästa hund , <3


Kommentarer
Postat av: johanna

loveu <3<3<3<3<3

2010-03-23 @ 23:06:27
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: tiffany

loveu emma johanna stephanie & fanny <3<3<3<3<3<3

2010-03-26 @ 19:39:06
URL: http://tiffaanytelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0