sommar&sol :')

hej påer :) igår så blev det stan på kvällen & ja köpte :
ett par converse , röda (; & idag har vi varit ute med en
longtail och en jätte trevlig kille , först bada vi i en lagun
& höll sjöstjärnor , sen till hong island oh där var vi i
1 timmme oh 40 minuter , kommer inte ihåg fall det var
nått mellan det men sist så snorkla vi ute någonstans :)
och nu på kvällen har jag & daniel varit nere på stan igen
och då blev de 2 par trosor , imorgon ska vi vara här men på
torsdag blire lite olika öar oh blandannat snorkla :D kommer
några bilder från dagen . sen ska ja sova så goodnatt & pussssen .


jag med en sjöstjärna ;d


innan stan med daniel ..

hah pappa&jag . driiiiiver ..

förvåna er inte om ja inte kommer vara så jävla brun
när ja kommer hem för aso min kropp vill ju inte bli brun? ;o
solar fan varje dag men ändåå .. fast familjen säger att ja
äe brun men javene . ;D byyyyee ..


Kommentarer
Postat av: johannnaaaaaaaaaa

glöm inte mina converse :D <3<3<33<3<3<3<

2010-02-02 @ 20:31:01
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0