heart of gold †

nu var det ett tag sen igen, helgen har varit jättebra.
fredags var jag först i stallet och red för stallvärd
hoppade jambal och det gick super! efter det skrittade jag lotara mitt hjärta.
gu'va vad jag längtar tills jag får rida henne på riktigt
efter stallet åkte vi vidare till fanny och där hade vi myskväll med matlagning osv ♥
sov hos johanna med fanny sedan, i lördags var jag i stallet tidigt och var stallvärd
efter stallet åkte jag till maxi med mina föräldrar och shoppa en del
på kvällen var vi alla tjejer hemma hos nina och såg på film med massor gott till.
johanna och fanny sov hos mig också och imorse var jag i stallet ännu tidigare
och skulle jobba lite på den lokala hopptävlingen, fotade även en del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0