† a man who will fight for your love

onsdagen spenderades i stallet, hoppning på schemat och det gick galant!
torsdagen minns jag inte men i fredags umgicks jag med fina vänner, var uppe
på fritidsgården och sov sedan hos johanna med fanny också ♥
gårdagen var vi ett par tjejer hos mig till att börja med, drog sedan ut och
mingla runt lite. mina två galna tjejor nina och fanny sov sedan här!
idag har jag bara varit hemma, städat mitt rum, pluggat och bara chillat som fan.
riktigt skönt. imorgon börjar sista veckan innan höstlov. känns riktigt bra att det
börjar närma sig lov. ännu bättre känns det att på tisdag sitter jag och några av
mina favorit tjejer på en buss på väg mot ullared. gött!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0