mysigt

efter skolan gick jag hem till malin och där var även fanny, en stund senare gick
jag hem och hos mig var johanna. vi chilla ett bra tag här hos mig sen gick vi ut
till en stor gräsplätt och fota lite, mysigt. vädret är sjukt konstigt, ena sekunden
är det spöregn och kolsvart på himmlen men sen helt plötsligt är det sol och dövarmt
hoppas riktiga sommaren kan komma snart, läängtar. efter vi fotat ohså gick vi till
malin och åkte vidare till stan men johanna åkte hem. blev en fika oh lite så :)
bjuder på några härliga bildern som vi tog, njut och kommentera PUSS








johanna karlsson, min lycka!


Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig allrabästavän!!!! <3

2011-05-17 @ 21:43:19
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0