långhelg

inte bloggat på en vecka typ och det är för att jag inte haft tid.
i onsdags efter ridningen sov olivia här och vi var med brudarna
i torsdags åkte jag johanna olivia och fanny till öknehult, när vi kom dit
så var natalie och ida där. saknat dom massor! den dagen blev det en
uteritt på jack och på kvällen satt vi nere vid sjön och myste ♥
i fredags blev det först en uteritt på rambo sen ett dressyrpass på lotara
underbar häst att rida kääär. det var sjukt varmt både torsdag och fredag
så vi bada massa, i fredagskväll åkte natalie och ida hem. och juste stephanie
kom även i fredags. den kvällen myste vi massa och på natten blev det ett
jävla krig mellan oss och en jävla klass som var där, dumma i huvudet!
blev nästan ingen sömn den natten så vi var skapligt döda när vi vakna och
skulle rida men vi red iallafall ut och jag red jack schalla schalla säger jag asoooo
vid lunch åkte vi hem inte kul men vi är snart tillbaka, innan lägrena iallafall
fina älskade lotara
älskade tjejer
vårt fina paradis
fler bilder kommer senare sen

Kommentarer
Postat av: johanna

bäst bäst bäst

2011-06-06 @ 20:41:37
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0