endast två dagar kvar ..

endast två dagar kvar tills sommarlov .. gud vad jag längtar!
på förmiddagen idag såg vi en film och på eftermiddagen till
klockan halv två körde vi någon musiklek, alltså ganska så chill dag
och imorgon ska vi till färgargården och äta glass
efter skolan följde sara med hem och vi tog det lugnt hos mig ett tag
sen gick vi till parken och träffa almir och sedan kom fler folk osv
vid sju gick jag ut och mötte fanny + olivia. satt i parken :)
/ randombild /
min toutch på mobilen sluta nästan funka helt idag så den går inte att använda
men när jag kom hem förut överraska mamma mig med en iphone, jävligt nice
älskar mina föräldrar jävligt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

har du lust och fråga om hon kan köpa en åt mig? <3

2011-06-13 @ 23:59:56
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/
Postat av: Mamma

Emma, du ska också få slita för telefonen ska du ha klart för dig haha ;)<3 Johanna, självklart fixar jag en åt dig med ;)

2011-06-14 @ 09:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0