snart helg , yyes!

imorgon fredag , äntligen! är så sjukt skoltrött nu så längtar somfan till lov.
om 3 veckor har vi prao , jag och sara hitta ju ingen prao så blir stallet för
min del. och efter praon får vi äntligen lov :) vill åka till viken snart också ,
saknar jessica och co masssor! och till ökne vill man med , träffa natta och
dessi. massor nu aso! bloggar inte så mycke längre men jag vet inte vad jag
ska blogga om , och så har jag inte så många läsare heller så bryr mig
inte såådär jättemycke .. ja bloggar för jag tycker de är kul :) eller ibland iaf.
imorgon ska johanna sova här , än sålänge har vi inget planerat. träffa några
antar jag. och på lördag sover jag hos henne love her .
om ni vill va lite gulliga kan ni jättegärna få skriva vad jag kan
blogga om :) så blir det roligare. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0