feel soo good.

braig helg! har spenderats med många härliga folk. :)
i fredags sov johanna här och vi var i stan med nina , ksenia och fler i cafebussen.
igår sov jag hos johanna och vi träffa lite gött folk. och idag har jag varit i
stallet red mille och han kändes jättebra idag. var även på stan igår och shoppa en
del med johanna , kanske kommer bilder imorgon. tråkigt att helgen är över dock.
har ingen lust att vänta en hel vecka tills nästa helg. men har inte så mycke mer att
skriva så bjuder på lite bilder från i helgen.
snart ska jag sova för är ganska trött. puss
| älskling ♥
| cafebussen |
| johanna och jag |
| gårdagens outfit |

Kommentarer
Postat av: johanna

våra helger, klockrena.. oo ja fyfan! :D älskar dig mer än allt (L)

2011-01-23 @ 23:37:26
URL: http://johannaacaroline.blogg.se/
Postat av: lina

sv: tack så mycket emma :) <3

2011-01-24 @ 08:07:40
URL: http://llinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0