ingen skola på 3veckor, hääärligt!

meeeen skönt utan skola i 3veckor. dock kommer jag gå upp
7 varje dag iaf men ändååå :) sov hos olivia i fredags.
igår sov johanna och olivia här älskar er mina tjejooor.
va på gården typ hela kvällen med erika och kadriye
tävlat idag på min älskling(ar) ello och mille. med mille hoppa
jag 40, och det gick sådär. men för att vara första gången var
han jätteduktig. med ello hoppa jag 80 och det kändes asbra tills hon
rev typ hela hindret, men på framhoppningen börja hon stanna oh shit.
senare kom olivia till mig och vi typ sov? dööskönt. ringde öknehult och
fick oss en del skratt, hon gör mig så glad :')
om det blir som planerat åker vi till ökne på sportlovet.
ääntligen om man säger så! saknar det stället så sjukt mycke!
har inget mer att skriva så bjuder på en halvgammal hoppbild på mig
och världens finaste häst. ♥

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0