dåålig uppdatering , igen ;p

har inte haft tid till oh blogga för har gjort massa annat kul :D
fredag; åkte till hageby och kolla på fannys dansuppvisning :)
sen åkte jag och olivia till klocket och träffa massa hos malin.
braaaIgt! åkte till eneby och sov hos johanna .
lördag; vakna vid typ 1 , drog till stallet straxt innan 4 och va med
på gymkhana .. vann gjorde vi också , el ja egentligen iaf ;) men de
va kuuul. sen fixa ja ääälskling massa inför dressyren , sen åkte jag
och johanna till mig , fixa mig oh så .. hahaha beställde pizza så dom
kom till dörren xd . fan vad vi garva! aja sen iaf drog vi till malin och
va med henne , sen kom fanny stephanie linus och albin .
chillen med dom! jag och johanna sov hos main sen :D somna gaanska sent
och gick upp halv 7 -.-
söndag; åkte till stallet innan 8 och fixa ello oh så :) skulle ju tävla dressyr ,
på framridningen gick de jättebra och ello va fin! men sen inne på banan skeet
sig allt , ello var asSpänd och jag red säkert som en kratta -.- jaja hoppas att
de går bättre nästa gång ;) ello är ändå världens bästa <3 efter stallet cykla
vi till malin och hämta min mobil , hem till mig .. somna typ i 3 timmar ;o sjuukt
skönt! johanna åkte hem sen och jag gick till fanny , va ute med linus oh så.
oorkar inte sista skolveckan. är astrött på skooolFAN.




hahahaHA.


Kommentarer
Postat av: johanna

amen fan va söt ja är! .. ne, du som är söt älskling :D .. hahahhahahaaha, pizzan, ahahahhahahahaahha. oo heeeerrrrrregud :'D älskar dig mest <3

2010-10-25 @ 08:33:51
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0