hela dagen i stallet :)

gick upp hos johanna vid 11 , tog spårvagnen hem & vidare till stallet.
hade ju somsagt stallet 13-19 och det var muuusigt ;* hah och kul hade vi!
stackar emma som blev mobbad :) vid 7 kom pappa och hämta mig och
jag åkte hem och duscha , sjuuukt skööönt! sen fixa garderoben , har ju
ny så plockade in allt i den nya :) nu är hela rummet nästan klart och jag
älskarT. imorgon händer väl inget speciellt mer än skolan , kanske stallet.
kanske träffa johanna en stund skulle vara kul , för de gör vi ju typ aldrig ;)
haha. bjuder på lite bilder från dagen och sen kanske jag lägger in lite bilder
på lite allt möjligt , så kika in och kommentera! pussssssssssssen


förlåt för alla egopics jag plågar er med , men tar mycke såna (a)


inget utan dig!


Kommentarer
Postat av: johanna

vaddå vi träffas jämt? ALDRIG FAN :o .. och vaddå plågas, det äg ögongodis ;) <3 älskar dig så sjukt myckkkke

2010-11-21 @ 23:02:32
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: linda

sötnos till max ! :D

säger som johanna fan ;o

vadå plågas, det är ju ögongodig :)<3

2010-11-22 @ 18:02:10
URL: http://kkings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0