hääääj :D

nu tänkte jag skriva vad jag gjort hela veckan , lusten till oh
blogga har inte funnits iallafall ;p men i måndags så plugga ja
massa. i tisdags var jag stallvärd och skulle rida , red paddan
& gick jättebra! i onsdags red jag också , red indy och ja det
gick sämst! hade även teori. ajuste på tisdag vare också luciamöte
& jag ska ju va styvmorsa i askungen ;p torsdag sov sara här och
vi va med mane och patte :) yra runt lite! igår sov johanna hos mig
& det var den seeegaste fredagen hittils! va typ hos malin med lite
folk. idag vakna vi typ halv 12 , fixa oss efter ett tag och drog till stan.
köpte en stickad tröja och ett linne , kommer bild! sen nu sitter jag hos
johanna , blir oh träffa fanny och stephanie sen. imorgon har jag stallet
13-19. ska faktiskt försöka börja blogga lite igen , ett inlägg om dagen :)
får se om ja lyckas! förresten om 18 dagar fyller jag 14 , lääängtar!
bjuder på lite bilder från veckan + de jag köpte så koommentera. pusssss


kanske inte så bra bild men de får duga!




Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig världens finaste&bästaste människa! <3

2010-11-20 @ 20:03:34
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: fanny

sv; menaru eller?

ja saknar allt som va .. <3

2010-11-21 @ 22:00:54
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0