städdag , grönt kort & haft stallet ..

jag & johanna vakna vid kvart över 10 av att hg ringde mig -.
åkte till stallet vid 11 och städa fram till 1 typ .. sen teori i 2
timmar med brittan inför grönt kort , ska göra provet på onsdag
och hon läste upp en del frågor och ja fatta ingeting ;o . braa!
sen hade jag stallet till 7 , jag mimmi & olivia gjorde fint med massa
ballonger i klubbrummet .. folket är för sköna aso! tyvär skadade
olivia sig så det sluta med att hon åkte upp till akuten ;/ skada foten
när hon skulle hoppa från loften . ajaj <3 borsta älskling ett tag sedan
fick skjutsen av lena :) har suttit här sen jag kommit hem och nu bjuder
ja på några bilder från förra veckan och några från helgen med johanna <3



tack för helgen hjärtat <3 loveu ..

ballong .. jag & älskling från uteritten i fredags :) ♥

jag & sara när vi hade träslöjd .. sexigt med hörlurar!





Kommentarer
Postat av: johanna

loveu most! <3<3<3<3<3

2010-05-09 @ 21:18:45
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0