helgen :)

fredag ; skolan sen stallet & rida för stallvärd .. red ut på
blessan med johanna och curre :) det stekte asmycke på
benen och ryggen! sen sov johanna här och vi skulle tältat
men blev inge bra så sket i det . ist så cykla vi en del och
grilla borta vid ip typ .. härligt! dock ingen glöd x'd oh så
var vi ute med linus albin ante sebbe och robin <3 hah johanna
körde in i mig i en trappa så min cykel volta och jag typ hoppa
åt sidan .. säääämsta! mycke bra kväll (y'
lördag ; stallvärd 10 till 1 sen stan med johanna , köpte .
lack cykelbyxor
jeansshorts
brett linne
tunna tights
puder
svart tröja med nått på
sen hem och sov hos ante . nice kväll & lika nice cykeltur till mc
halv 12 ;d cykla igenom mcdriven och fick skäll (a' hah filma allt.
söndag ; vi gick hem vid 12 el nått , satt vid datan hemma ett tag sen
fixa oss och dragga till stan oh möta stephanie<3 köpte ett till brett linne.
rea på monki youknow :D johanna och jag åkte hit sen , cykla litte &
satt en del vid datan . hon drog för en stund sen och just nu bloggar ja
ba , fint väder ute igen så skulle vilja träffa nån men finns ju ingen -.
sovmorgon till 9.50 imorgon , sköööönt! sen blire stan och köpa avslutnings
klänningen jag hitta idag :) vidare till stallet och rida . hoppas på älskling
blessan el billy :D bjuder på bilder från helgen . pusssssssssssen







Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar dig mest!

haha cykelturerna.. ja vad ska vi säga om dom?

failade som fan :D men ja älskar dom! <33<3<33<3<33<3<3<333333

2010-05-23 @ 20:29:17
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0