stallet - ridit blessan & nu med stephanieälskling <3

efter skolan blev de stallet , red världens bästa blessan :) jag & fanny
red ut och det var mys . värsta vårvädret idag ! blev tillomed varm när vi
red ut . hopppas våren verkligen är på väg så man slipper se snönjävel'n ;o
men riktigt härligt med en uteritt iaf :) jag & stephanie cykla hem till mig efter
vi ridit , emma tyckte jag skulle cykla ut på åker i värsta vattnet oh ja blev dyngsur !
stephanies morfar hämta oss och skjutsa oss hit , jädra skön morfar det där :D vi
har käkat tacos , sett lite let's dance , suttit här och varit på ica . just nu svullar vi godis
och yrar runt litte ! imorgon får ni dagens bilder för glömnde kamerasladden så sorry
inga pics idag . imorgon blire först stallvärd sen teori och kanksekanske åka till hööks ,
ska tjata lite på mamma så kan vi nog . senare på kvällen har jag inget bestämnt , om
någon vill hitta på nått så hojta till ;) har dock stallet halv 8 nästa dag . men sköööönt !
blir nog inte förns sommarlovet jag får någon sovmorgon , inte okej . kommer säkert
något inlägg ikväll med , håll utkik . ha't så bra pussssen !

Kommentarer
Postat av: Martina

Din hund e skiiit söt <3 :)

2010-03-27 @ 17:02:37
URL: http://martinastaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0