staan m johannaälskling ;D <3

tjeena ! skolan 8.20-13.50 för mig ;) mamma hämta mig 13.50
& så skulle ja till tandläkaren -. fast ääntligen bort med tågrälsen ! ;o
lite konstigt känns det men ja vänjer mig . efter det skjutsa mamma
mig till stan & där mötte ja johanna :) gick & kolla lite oh hitta även
med , kommer bild . tog spånkan hem sen oh då blev de oh gå långis
med mamma och buuster , sköönt ! och när vi kom tillbaka satt ja mig
här (; gjorde ju även tyskaprov förut som jag plugga till igår så att ja tyvär
inte hann oh blogga ;( men hariett sa att ja nog blir godkänd ;D . imorgon
kanske jag rider igen i johannas grupp igen för stephanie är ju sjuk så kan
ju alltid passa på & då blire oh hoppa . lägger upp bilder i det här inlägget
på gårdagens outfit , dagens är inget roligt, sen så dagens köp & lite bilder m johanna:)


gårdagens ourfit ;
vitt baslinne ellos
blommigt linne bikbok
vit övertröja bikbok
gråa jeans tights cubus
klocka thailand & armband glitter
skor thailand


dagens köp ;
nitarmband kappahl 49.50 kr
övertröja monki 50 kr

närmre på armbandet ;)


bild 1 : en stor jävla sjal vi prova ;o
bild 2 : hah igen
bild 3 : jag har den som turban xd driver ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0