skolan och stallet :)

en sak jag hatar med blogg är att man alltid måste kommer på massa
rubriker , är sämst på't och det blir alltid något tråkigt men det får ni stå ut med !
först skola 8.20-15.00 , vi har bara sett på film och hade gympa så ganska chill
dag . efter skolan gick ja hem oh bytte om , vidare till stallet & ja red blessan :)
ganska vanligt att jag rider henne eller ello nu för tiden ! men det är bara roooligt .
gick sådär , hon sprang ganska mycket och konsetrerade sig inte på oh jobba . efter
så fixade jag johanna stephanie & johannas pappa våran garderob så nu är den
kanonbra (y' sen cykla jag hem oh satte mig här eller ja jag käka innan . imorgon har
jag inget speciellt jag ska göra så får se vad jag hittar på , tror iaf att jag åker med
mamma till stallet på kvällen ;) är det någon som vill hitta på något på onsdag så
är det bara oh kommmmentera ! 
ingen ny bild så ni får en från i lördags , pusssssen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0