helgen redan slut -, !

ååh gud vad fort helgen går ! alldeles för fort .. jag & johanna gick upp vid 7 ,
men tydligen ställde man om klockan inatt så klockan var aso 8 då och vi blev
försenade till stallet ;o ups ! cykla till stallet och gjorde allt vi skulle . fixa lite
med garderoben oh städa lite sen vid halv 4 cykla jag hem . sen dess har jag ätit
och suttit här , snart blire ponnyA och sen duschen . imorgon blire först skolan sen
stallet och rida , tror vi skulle rida barbacka/fritt . inte kuuul (n) kommer pics
från fredagen med stephanie :) sen ikväll tror jag det kommer från igår i hagen !
kommer fler inlägg sen så håll utkik , pussssssen








bästavän iloveu . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0