dagen med stephanie :)

tjeena ! skolan 8.20-15.00 , onsdagar är somsagt ganska
chill & halvroliga lektioner :) efter skolan gick ja hem oh stoppa
i mig käk sen spånkan till eneby , hem till stephanie oh byta om sen
bussen till monette . först red hon litte sen red jag :) gick bra förutom
att hon var jädrans pigg oh bockig ;d & det sluta med att ja skutta åt
sidan , hah :D hon gjorde en jävla sväng oh ja bara hamna på backen !
menmen det gick bra (y' efter så fixa vi lite saker oh sen vänta på matsa
som skulle komma , innan hade vi lite roligt med sång&hoppp . han skjutsa
hem mig och sen dess har jag käkat,duschat&suttit här ;) snart blire andraavenyn
så idag blire inte så många inlägg , imorgon blir det stallet först sen någon
första hjälpen kurs på skärlunda . treeevlans ! bjuder på några bilder från idag .




hah javet att ja är lång ! nu ska ja se på tv pussssen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0