ciaooooo ! :D

mentjaa ! för ett tag sen kom ja hem från stallet :)
blev&rida i johannas grupp för ridbiljett igen , hah . blev
felix&vi red barbacka , har inte ridit han på jättelänge och heller
inte ridit barbacka på ett tag så det var mys (y' gick väl bra ibland , mest
i skritten för i traven skumpa det och ja hade ingen kontroll
på nått xd efter ja ridit borsta jag ello lite<3 pusss på min sötnos !!
kommer bild på dagens outfit och troligtvis från igår med , när jag
ska lägga in bilder från mobilen så är det assegt , den typ tar 10 min
för oh lägga in en bild ;o fel på mobilen eller datan ? jag skulle gissa
på min sugiga mobil !! just nu känner jag att jag har behov av en ny
för den ja har nu är dålig & jobbig -. ae gud vad jag klagar på mina saker
hah . ist ska jag berätta något bra ; ULLLLARED PÅ SÖNDAG :DDDD de
ska bli kanoners !! & även att de som har min data ska ha den ett tag till
fast dom ska titta lite bättre vad som är fel , jobba den oh lite så :) så hoppas
dom hittar något så den kan bli normal ! imorgon ska jag rida för stallvärd och
på kvällen vet jag inte , skulle vara roligt oh hitta på nått men med vem ? om nån
vill ses så hojta till barrra ! skriver nog sen igen pussssen (H)

dagens outfit ;
svart/guldig tröja monki
rosa baslinne h&m
blommigt linne bikbok
tights thailand
klocka+några armband thailand
dagens frisyr ;
uppsatt tofs

kör lite tummen ner & upp :)
1. att jag får vänta ännu längre på min dator :(
2. att vi aldrig får något svar från öknehult !!
3. att min skola är jobbig -.

1. att det äntligen är helg imorgon :)
2. för johanna&stephanie som är bäst !
3. för att snön håller på&smälta och det förhoppningsvis är påväg vår ;D
nej guw vad segt det går så ja tror bilderna kommer ikväll om klockan inte blir för
mycket innan dom ens är på datan . annars kommer dom nog imorgon . håll utkik !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0