andraavenyn :)

såg nyss andraavenyn , såklart ! men guw vad jag hatar
katarina den jävel'n + roland som går med på allt hennes skit ;s
& det är markus som våldtagit henne , eller aso man typ märker det
oh sen när man går tillbaka till det avsnittet då hon blev det så ser
det mer ut som han än hamza , hoppas det är han :D nu snart
ska jag sova så jag orkar upp , eller det gör jag inte ändå ! bloggningen
imorgon kommer nog vara lite dålig eftersom jag ska va med lina och agnes .
godnatt & pussssen .


Kommentarer
Postat av: fanny

emma du är söööt! <3<3<3

2010-03-31 @ 22:17:03
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/
Postat av: lindaa

hatar oxå Katarina, o Marcus framförallt det är säkert han, men lollo trodde att det kanske kunde ha varit Greger. Bara för att han är så säker på att det inte är Marcus..! <3

2010-04-02 @ 15:43:54
URL: http://lindafredriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0