öknehult <3

kom ju som sagt hem från vårat paradiis idag! har
haft en underbar vecka med bästa folket! merrieälskling
& alpackaflocken gjorde till den bästa♥ i förr går grät jag
igår grät jag & idag har varit den jobbigaste dagen i mitt
liv! tjööt på ökne typ hela dagen , vägen hem & nu ikväll!
det är så jävla jobbigt. saknar allt & alla . natha och dessi
ni är så jävla underbara! utan er hade min vecka inte varit
lika bra<3 ni är bäst och jag älskarer! orkar inte lägga in
fler än 2 bilder idag för då blire bara en massa jävla tårar
& nu orkar jag inte mer , pusssssssssssssssssen

bästa gruppen! saknar elinlolloklaraelinlisa <3

alpackisaR ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

bästa! <3<3<3<3<3<3<3

2010-07-11 @ 11:36:14
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0