knivberga :)

sov ju som sagt hos johanna igår :) myys! blev
en löprunda mitt i natten (H' sen idag så var vi på
knivberga med evelina och martina! saknat älskling
massor<3 .. blev lite klapp på fölisarna & valparna med
som är så 7kt söta :') sen åkte jag hem utan johanna
men typ lika fort så kom johanna hit så hon sover här.
fanny kom även en stund förut :) & sen typ från 11 till
2 var vi med linus , snacka lite oh så! härlig grabB detdär.
imorgon ska jag träffa fanny tror jag , sen blire oh sova
hos johanna igen för på tisdag åker vi tillbaka till bästa
ökne ♥ äntligen få träffa nattah och dessi , som jag saknat de!
& så även min älsklingsponnie oh de andra härliga folket :')
stannar där tills fredag . sen den 13-15 augusti åker jag & johanna
upp till stockholm oh hälsar på sofi oh emma :) tar även grönalund
på vägen! bjuder på bilder från idag .. pussssssssssssssssen




världens bästa ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

bästa with you babe! <3

2010-07-19 @ 11:58:26
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: fanny

riktig snygging den

där grabben xd hehe , not.. <3<3<3 ;)

2010-07-19 @ 13:02:54
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0