tjeena ... :)

tjeena :) onödigt att skriva om min dag för
ja har iaf inte gjort nåttt ! -. om en vecka åker
ja till thailand oh de ska bli sjuukt skönt , kommer
dock sakna min lilla doog och världensbästa ello ;/<3
hoppas ello klarar sig tills jag kommer hem :') hah .
kommer nog blogga lite oh så där men blir nog inte
alls mycke , vi kommer ta med en data men får se
hur mycke ja får låna den ;o fast kommer ju göra
massa annat rolig ist för sitta där :) & hoppas
det blivit liiiite varmare när jag kommer hem .
men jaja nog om det nu , skulle eg ha lagt upp
bilder igår men gör det idag ist . så titta&njuuut :)

nikkki.


cosmo .

curre .

zimba&felix .

pirreplutten :)


elloälskling . <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0