thailand imorgon :D

ja imorgon åker jag somsagt till thailand :D
allt är packat oh klart så imorgonbitti går
tåget till arlanda och vid 13.40 så går flyget :)
11 timmar ;o idag så var jag ledig , vakna vid 9
sen gick jag ut med buster , sen åkte vi oh
lämna han på pensionaten , kommer sakna honom <3
sen till stallet oh mysa masssssa med ello som
jag också kommer sakna masssssssssor ! betala även
till ullared sen gick jag hem och nu sitter jag här :)
kommer ta med mig datorn till thailand så ibland
kommer jag sitta vid datan fast tiderna är ju så
konstiga , ni kanske sover när jag sitter vid datan xd
menmen snart blir det andraavenyn . nästa gång
jag bloggar blir nog i thailand så hejdå påer :)
ses om 3 veckor :D pussssssssssen .


gamla bilder men sommmmmmar ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0