tröttttt ...

somsagt jag är dööööödstrött ! -. jag&ellinor gick upp kvart
i 7 fast vi blev lite sena till stallet . men väl där så gjorde vi allt
och gud vad skitigt och äckligt allt var ;s ! blev klara strax innan 12 .
sen satt jag&ellinor i klubbrummet oh gjorde ingeting typ , fast vi
fick en 100 till fika av en tjej bara för de låna paddoken xd så jag
ellinor johanna & evelina gick till willys oh shopppa 2 kladdkakor,hallonsoda
& chokladbollar ;D hah sen var vi mättta , somfan ! sen var det
årsmöte och så skjutsa johannas pappa hem mig . tack :) snart ska
jag sova för ja är så jädrans trött . imorgon är det tillbaka till helvetet .
uuuuuusch ! imorgon kommer en drös med bilder (; pussssssen .


Kommentarer
Postat av: Naliita

Sv: du får vi se om jag åker till Thai :P

2010-02-28 @ 22:28:04
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0