stan :)

gick bara till 1 idag , riiiktigt skönt! åkte till johanna efter , var där
typ en timma sen åkte jag till stan och mötte olivia :) kolla runt lite men
fanns faktiskt inte så mycke ;o men köpte iaf ett spetslinne och en kortare tröja
båda från hm och kommer blid sen. åkte sen hem till mig , gjorde typ inget?
hon åkte vid 9 och sen dess har jag suttit här .. sätt på kenza&tyra show som
är såå klockrent , två skööna brudar! och så har jag sett på mitt älskade paradise
hotel. imorgon äre äntligen fredag men för typ första gången vet jag inte vad jag
ska göra , är sugen på att göra något riktigt kul. har inte lust att sitta hemma hela
kvällen ;o så om någon vill ses säääg till :D snart ska jag sova så pusssssssssssss



ajuste la undan ett par skor tills imorgon , som jag ska få
i julklapp och ha på nyår tror jag :)

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

så snygga! :)

2010-12-03 @ 11:11:30
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0