tävling på älskling <3

tjeena ! åkte till stallet vid 8 och fixa massa . elloälskling var lika
fin som jag lämna henne igår :') titta lite på några hoppningar sen
tog jag ut ello och red fram ! hon var jättefin & duktig , kändes riktigt
bra . sen tävla jag och detsamma där , jätteduktig och det gick asbra :)
gick nolla & fick mvg för knopparna , hah tack sussilull <3 efter det så gjorde
jag iordning ello oh vänta tills det var laserdome , sen körde vi laserdome i
4 omgångar , olika lag & olika färger varje gång . första gången och det var
askul ;o blev lite varm bara och det kändes som om jag blev prickad hela
tiden ! men jaja roligt var det iaf . norf <3 efter det kom johannas mami och
skjutsa oss till henne sen packa hon & sover här inatt , mys ! vi träffa jesper
& liam en stund men liam drog in lika snabbt , tråkig jävel ! så yra vi runt lite med
jesper och cykel'n , oh sen drog jag och johanna hit . vi lär & vara uppe ett tag ,
eller vi har betsämnt det för det är loooov . dunka lite musik & kööra , kommer lite
bilder från dagen men hoppbilder lägger jag upp när hg skickat dom , kommentera nu !!













dom första är jag & ello inne på banan :') sen är det
jag-ello stephanie-zingo & johanna-ronja , sen jag-ello
johanna-ronja & lina-corea . världens finaste häst <3


Kommentarer
Postat av: johanna

du&ello va jätteduktiga!

laserdome .. så jävla kul .. skulle vi köra på nattspel el hur sa vi? :D <3<3<3<3

2010-04-06 @ 12:45:11
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0