övernattning!

tjaaaaoo! åkte till stallet vid halv6 igår oh kvällen var bäst! först körde vi brännboll
sen grilla oh sen brännboll igen ;D vems lag vann då? mit vavavavav! sen 5-kamp
oh jädrans vilket kör , irländsk julafton så vi blev yra som fan , sen doppa huvudet
i hink med äpple i , gick ända ner till botten oh tog en bit sen doppa huvut i mjöl ..
hah najs! blev skapligt blöt så sluta med att jag hade gummisar storlek 44 , reflexväst &
linne oh duscha håret i stallet . & håret blev en aning lockigt -. xd sen fick vi låna
kläder från kvarglömnt ;) oh juste sen körde vi massa lekar i domartornet , allt möjligt &
mys vare! utan norf skulle fan inget funka , loveit<3 oh idag hade jag teori
för lördagsbarnen ridvägar i manegen .. nyss duscha jag oh nu sitter jag här.
 mer har jag inte gjort och mer lär väl inte oh hända , jo tv blire sen! bjuder
på en drös med bilder så kommentera nununu..




grillen i högsta hugg & solen som shteeekte (H)


majs och hallonsoda ♥


hela tjocka norf & våra grillade marsmallows . love!

myyys med mjöl! har typ mjöl på alla mina kläder -. xd var blöt över HELA mig..

  pussssen



Kommentarer
Postat av: evelina

snyggga bilder ! :D <33

2010-04-25 @ 18:45:54
URL: http://evelinarundstrom.blogg.se/
Postat av: myolivia *

fyfan vad bra vi hade't :D <3

2010-04-25 @ 19:20:53
URL: http://myoliviaa.blogg.se/
Postat av: linda

´Ser ju väldigt gott ut med majs o hallonsoda ;) <3

2010-04-27 @ 19:49:15
URL: http://lindafredriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0